lørdag den 1. december 2012

1. December

Så blev det december, og i denne anledning er julepyntningen så småt begyndt i min lejlighed. Dog er
det begrænset hvor meget julepynt der kan være på 29kvm.

Som skrevet er juleoppyntningen kun lige begyndt, så der er ikke så meget at vise frem. Men mit kalenderlys er kommet op. Jeg købte det i søndags da der var julemarked på Gisselfeld, og jeg har i år planer om at nå at brænde det helt ned til d. 24. (Min nuværende rekord er d. 6.)


Udover dette er adventsgaverne også blevet lagt op. Jeg fandt en seddel i min postkasse i dag om at jeg havde en pakke til afhentning i døgnposten, og blev positivt overrasket da jeg så mine forældre havde sendt mig adventsgaver. Ja, jeg er 24, men de har alligevel valgt at alle "børnene" skal have adventsgaver igen i år.


Som det ses af billederne herover har jeg også fået lagt juledug på. Færdigsyet i dag, til trods for at stoffet blev købt forrige år, jeg har bare ikke kunne tage mig sammen til at få syet kanterne på den før.

Og så fandt jeg lige dette billede i arkivet. Min hund, Bailey, der er gået død efter en dag hjemme hos mine forældre hvor deres to labrador og min storebrors lille hvalp har kørt ham træt. Så træt at han ikke reagerede da han fik nissehue på. Nissehuen er en (hade)gave fra mine forældre til Bailey.


Og som det sidste i dette indlæg, vil jeg da lige vise det første julehjerte jeg har flettet i år. Og det eneste jeg har nu, fordi dem fra forrige år gik tabt, da jeg fik krøllet dem lidt for meget sammen ved sidste års nedpakning. Derfor er dette julehjerte klippet i filt. Så burde det kunne overleve til næste jul også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar