mandag den 3. december 2012

Tidlige julegaver

Min bror og jeg blev enige om, at i år skulle mine forældre forkæles lidt. Vi har i de sidste par år fået adventsgaver, og vi synes nu det var vores tur til at give. Da ingen af os var hjemme i denne weekend, havde vi ret travlt i forrige weekend med at finde et sted at gemme dem, så de kunne ligge skjult til i går.

Til den første advent i går var det mig der stod for gaverne. Vi var blevet enige om et par grydelapper til min mor og en hue til min far, små gaver, men ting der er tænkt over, plejer at bringe stor glæde i vores familie.

I min hast forrige søndag glemte jeg at tage billeder af gaverne inden de blev pakket ind, og har dermed ikke noget billede af huen. Grydelapperne er magen til et par mine forældre fik tidligere, så dem kunne jeg snuppe et billede af der.

De er hæklet efter mønster fra Stof og Stil, men noget lignende kan vist også nemt findes på nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar