mandag den 17. december 2012

Klar til jul

Så har jeg endelig fået sat al min julepynt på plads (bedre sent end aldrig). Det er ikke meget, men nok til at det kan mærkes, at julen er nær. Det er også begrænset, hvor meget julepynt der kan være i en lejlighed på 30 kvm.

Dette hjørne et det mest julepyntede. Det er også de eneste sted, der er plads til nips, da jeg ikke har nogen vindueskarme i min lejlighed.

Det var meningen at jeg i år skulle have produceret noget julepynt selv, men jeg kom lidt bagud med det projekt, og er samtidigt nu bagud med julegave projekterne, så pynten må vente til næste år. Jeg har dog fået lavet de flettede julehjerter der ses på skabene (der er 4 mere på et skab ved siden af, men det var en lidt sølle indsats fra min side i år.)

Som jeg vidst tidligere har skrevet, har jeg også fået syet min juledug færdig i år, men den har jeg måtte tage af mit arbejdsbord igen, da klipning i stof ovenpå en dug ikke just er en god idé.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar