fredag den 21. december 2012

Rensdyr T-shirt

Her i den travle juletid er det begrænset hvor meget kreativt der er tid til. Altså udover julegaverne der skal laves, men som jeg jo ikke kan vise frem.

Jeg fik dog tid til at sy denne. Jeg har for nyligt ryddet op i mine kasser med stof, og fandt materialerne til t-shirten. Mønsteret er fra det første Burda-mode blad jeg købte, som vist kun er et par år gammelt.

Og lidt julet er den da alligevel blevet.

Stoffet der er brugt er fra Stof og Stil, et af deres fotoprints.

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok en fed t-shirt du har syet, jeg bliver vist nød til at se hvad stof og stil ellers har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg elsker dyreprint, og det ærgrer mig lidt, at jeg kun fik købt ét stykke. De havde dem ikke sidst jeg var derinde, men de havde dog nogle andre design :)

      Slet