torsdag den 13. december 2012

Amanda

Jeg fandt endnu en lille bamse der ikke var blevet vist frem.

Hende her blev færdig samtidig med Matilda, som det nok ses har de samme tema, nemlig Garn.

Garnnøglerne er lavet af en del rester af broderigarn jeg havde liggende, da jeg ikke får broderet for tiden, kan jeg lige så godt bruge det til noget andet nyttigt.

Posen hun holder med garnet i er blevet pyntet med et af de pyntesting, der er tilgængelig på min symaskine. Det er ellers sjældent jeg får brugt pyntestingene, men lidt nytte gør de da.

Matilda er syet efter mit eget mønster, så hun har samme størrelse som de andre små bamser jeg tidligere har vist frem. Hendes poter er denne gang syet i en lidt mere speciel pels, men synes det var rart med lidt afveksling fra de sædvanlige imiteret læder poter.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, jeg er også selv ret glad for hende. Hun passer fint ind sammen med Matilda ved siden af strikkeprojekterne :)

      Slet